vrijdag 9 augustus 2013

9-8-2013 Het ging zo goed !

Hallo met mij gaat het nu wel, nog steeds hees. Maar door de pleister heb ik nu een heel stuk minder last van mijn schouder, en mijn lichaam begint te wennen. Wacht maar tot ik weer af moet kicken, alle kwaaltjes nog een keer.
Nicky ging goed, gisteren een paar uur gaan fietsen op een oude racefiets, conditie was goed alleen de benen (gevoelig)moesten weer even wennen.
Vandaag dacht assistent-H de voorbereidingen voor het eten aan Nicky over te laten, de boontjes gingen goed en na 1 aardappel ging het fout (nieuwe aardappelschiller) dus tegen 5en heeft Allard er nog 4 hechtingen ingedaan, wij bezorgen de medische staf tegenwoordig wel werk. Assistet-H denkt dat ik geen eten meer klaar kan maken, toch heb ik het zelf na ieders tevredenheid weer afgewerkt !
Dus Nicky zit nu met 2 vingers in het verband, valt weer niet mee om te fietsen ! Zit even in de Klungel-fase.

A.S zondag is het weer jaarmarkt in Chaam, helaas wegens omstandigheden zijn wij niet van de party(misschien wel even), toch hoop ik dat jullie in grote getalen bij de kraam van de Schans fruit komen kopen ten gunste van de bewoners van de Schans. Tevens worden er spulletjes verkocht die door de dagbestedingsclienten van het AC gemaakt worden, deze opbrengsten komen ten gunste van het AC. Iedere laatste vrijdag van de maand is het AC van 14.00-16.00 geopend voor een bakje koffie met wat lekkers of voor de verkoop van de handgemaakte producten.

DUS DIT IS JE KANS STEUN DE SCHANS !