zaterdag 24 augustus 2013

24-8-2013 Uitnodiging 28-8-2013 !

Zoals een groot gedeelte van "mijn lezers" weet wordt ik woensdag 28 augustus 46 jaar, ik zou het fijn vinden om dit met jullie te vieren, familie, vrienden, kennissen, buren, oud buren, (ex) werknemers, oud klasgenoten, oud collega's, collega tuinders, brandweer, vrienden van onze kinderen en de categorieën die ik vergeten ben.

Daar het toch ook een soort afscheid is, zou ik het fijn vinden om dit met een drankje en een hapje samen met jullie te nuttigen, het is fijn dat jullie je bij binnenkomst even bij mij melden, even een klein woordje en een lach, liefst geen kussen,en zwaai even als je gaat !

Gelieve niets mee te brengen, geen bloemen, kado's of snoep, jullie komst vind ik al een kado!

Het zou fijn zijn als je zo spoedig mogelijk kan laten weten of je erbij kan zijn, op mijn mailadres petraverzag@live.nl  i.v.m  de inkoop.

Dus woensdagavond 28 augustus van 19.00 tot 20.30 aan de Schuttershoefweg 4a te Chaam .

Willen jullie woensdagavond wel mijn blog even checken, stel dat ik een flinke terugval heb en het feestje niet door kan gaan !