donderdag 29 augustus 2013

29-8-2013 Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben dan ik !

Wat was het gisteren een geweldige dag, een echte verjaardag, tijdens de lunch was mijn broer erbij, s'middags kwamen de hulptroepen uit Engeland en Belgie, lekker aan een overheerlijk avondmaal met 2 volle tafels, ook genieten. Lekker veel foto's gemaakt voor het nageslacht, toen zelf nog even plat.
Ik heb heel de dag en nacht van te voren niet kunnen slapen, toch een adrealinestoot door het lichaam.
En toen werd het 19.00 geweldig die rijen mensen die speciaal voor jou komen om jou te feliciteren, toch 46 jaar aan familie, vrienden en goede kennissen bij elkaar gespaard, met sommige een grote herinnering met andere een kleine maar toch allen een rol gespeeld in de Petra Zagers film.
Ook het weer zat mee een mooie volle achtertuin met vrolijke mensen aan het bier of aan de wijn, ik hoop dat jullie echt zo genoten als ik.
Toen de meeste gasten weg waren nog even met de hulptroepen ontspannen nageborrelt, en toen ging het fout. Ik was moe, al die moeheid die ik had opgespaard hadden die muggen niet begrepen.
Aangezien de schuifpui heel de avond had opengestaan en dus de muggen en vliegen vrij spel hadden ging dit ten koste van het slaapgebrek van een prille 46 jarige........
Dus vanochtend tegen 10.30 gebroken wakker, een hele ieniemienie bijdrage zelf aan het opruimen geschonken, om 1 uur nog met het clean-team geluncht en net van half 2 tot half 5 geslapen.
Nu dadelijk een klein simpel hapje eten met assistent-H en de kids, misschien de kaarten vanavond bekijken en lezen of even helemaal niks...............
Jullie horen of lezen het wel !

BEDANKT !