dinsdag 6 augustus 2013

6-8-2013 Nog steeds mijn stem kwijt !

Vanmiddag weer een uitje gehad, Henk had gisteren toch maar naar de verpleger (assistent v/d longarts) gebeld, mocht eerst om 16.00 een foto maken en om 16.30 bij de longarts. Volgens de foto waren de longen helderder als in juni, voor mijn stembanden zou hij eerst met de kno arts overleggen, hoor ik morgen.
Dus waarschijnlijk van de week nog een uitje naar Breda. Daar de pijnstilling in de schouder niet voldoende is, heb ik nu ook pleisters meegekregen. Dus als het goed is morgen minder pijn en hopelijk z.s.m weer stem, het probleem bij assistent- H is dat zijn oren wat minder zijn, dan vrees ik dat ik niet meer doorkom..... met alle gevolgen van dien.
Voor de rest eten gaat weer redelijk, heb er weer een beetje smaak van. De temperaturen zijn wat mij betreft ook beter, ik heb nog niet zoveel lucht, maar daar hoop ik van de week via de kno verder mee te komen.
Ik zal laten weten wanneer mijn stem weer wat beter, ik kan wel visite ontvangen maar dan forceer ik mezelf te veel, helemaal stilhouden en alleen luisteren valt ook niet mee. Dus jullie lezen het wel wanneer ik weer normaal aan een gesprek deel kan nemen.
Groetjes Petra,