dinsdag 27 augustus 2013

27-8-2013 Wat is rijkdom !

Ik sta er van te kijken hoeveel reacties ik van jullie allen gekregen heb, mensen die mij al (bijna) 46 jaar kennen, familie, oud klasgenootjes, uitgaansvriendinnen, oud collega's, oud-buren, en dan alles uit mijn Chaamsche tijd, oud medewerkers, vrienden en vriendinnen van onze kinderen en hun ouders, onze vriendengroepen, de brandweer, de aardbeienwereld, de afdeling de Schans (ons meesterstuk) etc.
Het kwam erop neer een kleine minuut per persoon, is wel karig. Misschien toch wel handig om er een briefje of kaartje bij te geven,daar ikzelf praten momenteel als zeer vermoeiend ervaar en assistent-H onmisbaar is geworden aan mijn zijde.

Gezien de belangstelling die jullie voor mij tonen kan ik zeggen dat ik een rijk mens ben, fijn al die warme belangstelling. Ik hoop morgenavond een pilsje/wijntje(staat al in de koeling) met jullie te kunnen drinken, de afleiding die dit feestje met zich meebrengt, verzet onze gedachten even, ik (en de fam) heb er echt zin in !

Morgenmiddag komt het feestcomité de puntjes hier op de i zetten, ik hoop jullie rond 7en te mogen verwelkomen.

Check voor het zekerste morgen nog even de mail, vandaag een goede dag gehad en afgelopen nacht voor de afwisseling eens iets meer doorgeslapen !

Groetjes en tot morgen !