maandag 19 augustus 2013

19-8-2013 Alweer maandag !

Wat vliegt de tijd, alweer maandag. Vanmiddag even met assistent-H boodschappen gedaan, Nicky heeft vanmiddag de hechtingen uit zijn vinger laten halen. Joyce zit weer lekker in Zeeland, en Perry heeft vandaag weer  bij Stijn gewerkt.
Gisteravond heb ik zelf de eerste 12 km op mijn elektrische fiets gefietst, assistent-H heeft er volgens mij al ruim 200 op de teller getrapt en Nicky zo'n 50, de familiefiets dus.
Ik had al vrij snel weer de schouderklachten waar ik de pijnstilling voor slik en vandaag ook net iets meer last dan normaal, dus maar proberen langzaam op te bouwen of de fiets aan een van de boys te verleasen.
Zaterdagavond kwamen eerst Joyce en Junior thuis met een verassing Smurfin (van de M), uurtje later kwam Nicky thuis, ook hartstikke trots dezelfde Smurfin (ik heb beetje een zwak voor Smurfin, als enige vrouw in de Smurfenwereld).
Voor de rest werken helaas de stembanden nog niet mee, de rest van de klachten is aardig onder controle (nu weer iets meer last van de rechte schouder).
Eten gaat redelijk alleen smurfenporties, heb door tabletten niet echt honger.......