zondag 4 augustus 2013

4-8-2013 Het wordt rustig thuis,

Nicky is ook weer uitgevlogen, vanmiddag op een oude racefiets (van zijn goeie was niets over) naar het meisje in Hoeven. Hij was het beu om binnen te zitten, ik ben blij dat het met hem beter gaat.
Perry is van het weekend ook lekker thuis geweest, Henk brengt hem zodadelijk terug. Joyce had een feestje dus die is ook op pad.
En assistent-H mag op mij passen, eten gaat weer redelijk weer iets honger. Afgelopen vrijdag een stukje van een kies afgebroken, door alle pijnstillers heb ik er niet echt veel (ik voel het wel) last van, alleen onze tandarts heeft nog een week vakantie, misschien toch maar naar Baarle. Sinds gisteren ben ik mijn stem wat kwijt en is praten heel vermoeiend, ik hoop dat dit snel beter wordt. Anders morgen de assistent maar even laten bellen,
Groetjes en werk ze.......