maandag 12 augustus 2013

12-8-2013 Zo ook alweer bij de tandarts geweest !

Zo het ongemak aan mijn tanden is weer verholpen, Henk belde om 8.45 en ik mocht om 9.30 al komen, had iemand afgebeld en ze hadden wat geschoven. Dus ik bofte, ook aan de andere kant maar een nieuwe vulling laten zetten, waar zelfs sensodyne niet meer hielp met het koud/warm is nu nog verdoofd, maar komt wel goed (denk ik).
De stem helaas, we blijven vol spanning afwachten of hij terugkomt, in een kleine setting zonder al te veel bijgeluiden kan ik mezelf redelijk verstaanbaar maken.
Zaterdagochtend met assistent-H en Perry naar de stad geweest voor goede wandelschoenen voor Perry als ze schapen over moeten doen soms wel 20 km lopen zijn heel zijn voeten kapot en vol blaren. Dus maar gelijk "echte gekocht ", helaas de zwarte in Perry's maat waren niet aanwezig dus sturen ze deze op, wordt vervolgd !
P.S onze haan is ook verhuisd was heel de nacht aan het kukelen, onze kippen konden er meer van slapen dus hij is weer terug waar hij vandaan kwam, zit wel een kip te broeien dus wie weet ......

Voor de rest hebben we het van het weekend rustig aan gedaan, tot op heden geen kleine accedentjes meer gebeurd, Nicky mag vandaag wel het verband af halen, ben benieuwd.

Mocht ik nog nieuws of wetenswaardigheden hebben laat ik het wel weten, werk ze !