woensdag 3 juli 2013

3-7-2013 Heel rustig aan !

Ik heb er nooit bij stil gestaan dat een vorm van onderkoeling zo snel toe kan slaan, en een koorts zonder aanwijzing zo snel op kan zetten, als je nog aan de antibiotica zit. Ik merk wel dat door de koorts van zaterdag ik weer een klein stapje naar achter heb moeten zetten, ik hoop met het goede weer wat er voorspeld wordt ikzelf ook iets "sterker " mag worden.
Het eten gaat goed, de lucht is redelijk te verdragen.

Net nog hot news, weer  2 lammetjes, 1 ooitje Kate en een rammetje Niek  dus het totaal is dit jaar 2 rammetjes en 3 ooitjes en meer komt er deze ronde niet, helaas.

De konijnen doen het hier beter, eindelijk staat er dubbeltjesgaas rond mijn mooie bloemen, ik hoop dat het kwaad in het hart nog niet is geschiedt. P.s de aanbieding voor de konijnen staat nog steeds, het zijn er toch teveel voor onze tuin.

Voor de rest geniet allen van het aangekondigde goeie weer, en die op vakantie gaan goeie reis!