zondag 30 juni 2013

30-6-2013, Ik snap er zelf niks meer van !

Zoals jullie weten mocht ik afgelopen woensdagmiddag naar huis(hoi hoi), paar hele goeie dagen (wat kleine dingetjes) gehad, zelfs niet te zwaar ruikende kost voor de fam (en mezelf) klaargemaakt. Dit was in geen maanden meer gebeurd, dus weer wat smaak en genot van mijn eten.
Het slaapritme ben ik nog aan het zoeken 6 nachten in het ziekenhuis, is voor deze (schone) slaapster funest.

Gisteren ging het weer bijna fout, ben een 10 minuutjes buiten geweest kwam binnen, en ik had het koud, ik denk ik pak maar even een warm bad, eer het bad vol was, was ik verkleumd. Bijna 45 min in bad gezeten om enigszins op temperatuur te komen, snel nog een broodje gegeten en toen onder de dekens.
De rest ging bij een zus van Henk barbequeen (ter vervanging) , (en Nicky is een weekje rond de Marmot trainen).
Ik had toen ik zelf controleerde 38.6, Henk kwam thuis en toen was het 39.4, de huisartsenpost gebeld, de dr was er zo, hij vreesde voor een opname (had overleg gehad met longarts). Dus rond 23.00 naar de spoedeisende hulp, de vertrouwde controles, foto's etc was de koorts 37.2 (ik had rond 21.00 wel een zware paracetamol op). De dienstdoende dr was dr Visser die van het onderzoek waar ik aan meegewerkt had, die snapte er ook niets van, de ontstekingswaarde ten opzichte van woensdag was gedaald, de foto was hetzelfde gebleven, het kon er ook niets mee te maken hebben dat ik even buiten was geweest.
Dus ik mocht gelukkig rond 1.20 mee terug naar huis, Zo vreemd in een fractie van niks hoge koorts, en van de week op een andere kamer en gelijk bekomen, ikke doe mijn lichaam niet meer kennen, maar weet nu dat ik het nog beter in acht ga moeten nemen, en bij twijffel niet doen.............

Slapen is nog wat behelpen dadelijk na het eten mijn middagdutje, het eten en drinken valt tot op heden goed, voor de rest maar afwachten wat de dag gaat brengen, (en assistent H maar een omscholing laten doen )

Groetjes en een fijne zondag Petra,