maandag 3 juni 2013

3-6-2013 Hetzelfde gebleven !

Net terug, het was niet goed en niet slecht, maar hetzelfde als na de vorige scan.
Ik mag 7 juli weer door de scan, en heb nu een "dikke" maand vakantie gekregen, mede op mijn eigen verzoek.
Zoals jullie weten heeft de 4e chemo er echt ingehakt, ik wil mijn lichaam even laten ontchemoeƫn en mijn energiepijl weer omhoog proberen te krijgen.
15 juli ben ik weer welkom bij de dokter er wordt dan na aanleiding van de scan gekeken hoe mijn verdere behandeltraject zal zijn, of om de 3 weken een onderhouds-chemo of dagelijks 1 bepaalde tablet, ik hoor het dan wel. Dus als alles meezit heb ik tot 15-7 geen contact met het ziekenhuis.

Voor de rest het weekend goed verlopen, lekker rustig aan gedaan (haha), niet echt bijzonderheden.

Voor de rest nogmaals bedankt voor de bloemen, planten,voedselpakketen,zeeppakketen, kaarten, en alle andere attenties die ik nog met regelmaat van jullie mag ontvangen, fijn dat jullie zo met mij meedenken en voelen,

Ik ga nu een zeer verdiend middagdutje doen !