zaterdag 8 juni 2013

8-6-2013 Even een berichtje !

Ik heb natuurlijk niet zoveel tijd, moet zoveel mogelijk van de zon genieten. Aangezien ik nog een vaste pc heb en nog een middagdutje moet doen zijn de middagen niet zo lang !
Verder kan ik nog niet zeggen dat ik de oude al ben, etenslucht kan soms helemaal verkeerd vallen en sommige etenswaren krijg ik nog steeds niet weg, maar ik ga er vanuit dat dit (muizen)stapje voor (muizen)stapje beter gaat,
Voor de rest nog steeds konijnen die door" mijn uitzicht" huppelen, ik heb nog niet de "echte-oer man" met speer gezien, was uit een vorig leven denk ik.
De "jongens"denken dat er nog 2 schapen gaan lammeren, dus 3 van 10 geen vet pot dit jaar.
Ook zijn ze van de week komen kijken of onze uilen weer gejongd, in de kast niks en H kon ook niet zeggen dat er leven was, dus al bij al voor heel de natuur een zwak jaar.
Ik ga nog snel een slokje drinken en dan mijn "vakliteratuur" vanuit mijn tuinstoel uitlezen, doei,
En een prettig zonnig weekend !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten