donderdag 13 juni 2013

13-6-2013, Ik ben de zon kwijt en....

Helaas de zon is weer verdwenen en ik voel me gelijk wat minder, minder eetlust en veel meer slapen. Zou het echt weer afhankelijk worden ? Dan krijg ik zo wie zo een paar mindere dagen, ik wacht maar af.

Hebben jullie ons Joyce al zien hangen op de rabobank poster ? Vooral in Zundert hangt ze supergroot, van opzij met de telefoon in der hand, voor de rest in diverse bushokjes in de omgeving, wel bizar.
Toevallig is ze "made in Zundert" Ik was bijna 3 maanden zwanger van haar, toen we naar Chaam zijn geƫmigreerd. Dus uitgerekend woon ik al 23 jaar in Chaam, iets meer dan de helft van mijn leven,

Voor de rest niet een konijnenvanger gezien, wel een ruilaanbod gekregen "mollen", bij deze wil ik vermelden dat ik toch wel blij ben met de Stampertjes, laat Moffeltje maar elders achter Piertje aangaan !