dinsdag 18 juni 2013

18-6-2013 Harley armen !

Afgelopen vrijdag kwamen ze mijn leen elektrische fiets brengen, paar dagen laten rusten en klimatiserren.
Ook kwamen ze van de stem een interview met onze Nicky afnemen, het praten ging beter dan het fietsen zondag, (iets met zijn band, hoofdpijn, buikpijn etc maar zijn benen waren nog niet zo slecht) Vooraf interviews geven valt niet mee. Wij dus rond 3 uur op de fiets thuis vertrokken ik op mijn leen-elektrische fiets ging wel aardig met de trapondersteuning, Assistent H moest soms pittig doortrappen.
Nu vond ik wel dat mijn zadel laag stond en mijn stuur vrij hoog, konden we natuurlijk onderweg niet bijstellen. Je kunt het geloven of niet spierpijn !  Het lijkt wel of ik in de sportschool aan het gewichtheffen ben geweest (nu dinsdag nog), wat dat betrefd moet ik mijn eigen bij elkaar gaan vegen en helemaal opnieuw beginnen wat spiermassa op te bouwen, anderhalf uur op de fiets gezeten en heel mijn lichaam getraind dus een volledige body-work-out.

Afgelopen zaterdag zijn wij, Perry, Henk en ik bij de Molenwiek in Molenschot gaan kijken, Perry wil hier waarschijnlijk in het najaar een paar dagen per week gaan werken.
Wij waren allen onder de indruk van dit schitterende multi-functionele gebouw, Henk vond vooral geweldig boven vanuit een schoolklas uitzicht op de naastgelegen boerderij, echt nog tellen leren met echte koeien !

Dadelijk even buiten kijken of er voor mij nog genoeg zuurstof in de lucht zit, ik vrees dat het voor mij een beetje te wordt (ikzelf kan het wel aan maar mijn longen),