donderdag 27 juni 2013

27-6-2013 Ben er weer !


|Hallo ik ben er weer, gistermiddag kreeg ik groen licht. Ik heb het gevoel dat ik bijna bij de H Petrus aan de poort stond, maar ik moet hier nog "een paar levels" uitspelen. De eerste dagen waren toch "zware dagen", als de kar met warme maaltijden door de gang reed, spontaan braken (opgebouwde afkeer tijdens chemo), je kan een kamergenoot hebben waar je iets mee hebt, wij hadden echt niets (zeurpiet voor verpleging van 63 jaar).Het gordijn tussen ons is ook altijd gesloten geweest.
Maandagmiddag kreeg ik een prive kamer, S´morgens op de 2pers kamer stuurde zeurpiet haar man om een kroket, moest ik natuurlijk aan denken )warm en brood is niet te vreten in het ziekenhuis, en beschuiten met jam wordt ook zo´n droge kuch.
Dus mee dat Henk en onze Nick kwamen werd ik verhuisd, kon gelijk constant erbij blijven, ik bekwam gelijk, de zielige foto van onze Nick in de krant bekeken (helemaal alleen op de foto) , iedereen stond in de tent.
Toen toch maar een broodje kroket laten halen, net niet zelf op (was zielig voor H), kon mijn deur om 17.00 dicht voor de stinkende eetkar.
Helaas was mijn privekamer maar tot di avond (terug naar mijn oude plek) gelukkig wel een leuke 75 jarige buurvrouw.
Alleen wat voor bed ik in het ziekenhuis had weet ik niet, de laatste dagen weet ik niet hoe ik moet zitten liggen (is eens in de zoveel jaar) maar wel blij dat ik gistermiddag weer in mijn eigen game binnenstapte, (de tekens doen het anders als ik wil, alleen de aanhalingstekens werken)
Voor de rest wil ik jullie allen nog bedanken voor de bloemen en de kaarten, die ik ook deze ronde weer mocht ontvangen, ik vind het heel jammer dat ons feestje van a.s zaterdag niet door kan gaan, risico veel te groot met longontsteking, en aangezien ik toch al geen weerstand heb zal ik even groepen mensen mijden.
Ik hoop dat we dit in aug of sept op passende manier kunnen vieren.
Verder de eerste week niet te veel bellen en liefst geen bezoek, dit komt weer wel.
Groetjes en een fijn weekend, en voor degene die a.s zaterdag gekomen hadden, we proosten over een paar maandjes wel,

xxxPetra,