vrijdag 31 mei 2013

31-5-2013 We zitten weer in de zone van onwetendheid !

Zo de scan is gemaakt, het bloed is geprikt. Dus nu afwachten of ik weer een level verder mag, als ik nadenk toch een vreemd idee, als het tegenzit ik het geen winter meer zou zien/voelen worden. Dat 2013 echt mijn jaar niet zou zijn, het zou natuurlijk ook het jaar van de nieuwe kansen kunnen worden. Het is dus allemaal gissen en gokken, doen we maar niet we wachten maar af.

In ieder geval mijn bloembakken (met de hulp van mijn lieftallige assistent H) weer gevuld, ziet ons terrasje er weer een heel stuk "zonniger" uit, vanmiddag nog even in de zon gezeten. Toch jammer van die wind, ook vervelend voor mezelf en natuurlijk ook voor de opgeplante potten, dadelijk maar even met de slang rondlopen.

Ik had wel gedacht, dat er onder de lezers van mijn blog nog echte ouderwetse mannen met een jachtinstinct zouden zijn, helaas niet een met een oerinstinct die met zijn speer een lekker konijntje kwam vangen......

Groetjes en prettig weekend !