woensdag 29 mei 2013

29-5-2013 Nu heb ik weer tijd !

Het regent weer, dus heb ik weer tijd om mijn blog te schrijven. Het was de vorige 2 dagen heerlijk om in de zon naar onze stampertjes te kijken, wel visite gehad, helaas maakte deze geen aanstalten om ons van onze ik zou bijna zeggen "konijnenplaag"af te helpen.
Ik had voor moeder-dag een familie foto-shoot gekregen, dus maandagavond naar het bos heel veel libellen en muggen maar niet een konijn gezien.
Ik krijg wel door, dat als er in het bos niet een wild konijn meer zit. Er niemand meer weet hoe deze er uit zien, wij toekomst gericht een commercieel en educatief fokprogramma uit kunnen zetten.
Het er in eenvoudige woorden op neer komt, aardbeien eruit het terrein geheel afmaken, een entree a la efteling, wandelroutes aanleggen, leuke atracties voor de kinderen, terrassen en eetgelegenheden.......
Meer verklap ik nog niet.......