maandag 13 mei 2013

13-5-2013 Yes ik mag weer !

Is toch een middag vullend programma, een uur voor de afspraak met de dokter bloed laten prikken.
We waren dus iets na 2en in het ziekenhuis, bloed prikken ging deze keer vrij vlot dus ons gaan melden bij de longpoli had om 15.15 de afspraak, waar het  fout gaat weet ik niet, het is altijd 17.00 uur geweest eer wij in de auto stappen. Even bloed prikken en horen of ik a.s woensdag weer mag.
Mijn Turkse slapie mag ook weer komen, mijn schuinoverbuurman van vorige keer kwamen we ook nog tegen, maar die moet nog flink aansterken die mag pas over 4 weken terug komen.
Toen zijn de chefkok en ik uit eten geweest bij de jumbofoodplaza, het eten viel niet tegen, ik zal er nu maar even van genieten. Een van de ergste dingen van mijn ziekenhuisopname vind ik het eten daar, of het nu komt  
door mijn veranderde smaak door de chemo, of omdat ik en mijn zaalgenoten onszelf hier zo vies van hebben gemaakt, als ik eraan denk krijg ik het al........
Dus morgen weer een redelijke dag en dan weer een weekje niks.......