maandag 6 mei 2013

6-5-2013 Ik wil weer duracell !

Het begon vanochtend zo goed, buiten wat gepruld, geveegd, schoongemaakt maar de batterijen die ik nu heb, hebben een hele korte levensduur het lijken er wel van de ........ !
Toch vreemd nog niet zo lang geleden kon ik heel de dag met van alles bezig zonder moe te worden, in de avond nog een paar uur sporten en dan was ik moe en voldaan, toen had ik de juiste zelfoplaadbare duracell batterijen, vreemd om het nu te moeten doen met low budget wegwerpbatterijen, dat als je in de ochtend actief bent je het heel de dag moet bekopen !
Dus moet ik proberen gedoseerd mijn conditie weer wat op te bouwen, wat dat betrefd moet ik toch leren beter naar mijn lichaam te luisteren, in plaats van naar dat stemmetje in mijn hoofd "ik zal dit eens gauw doen en dat kan ik ook nog wel".
Voor de rest lekker genoten van het heerlijke voorjaarsweer, wat mij betrefd blijft het zo, kan ik geleidelijk bij kleuren zo blank en stevig was ik in mei nog nooit, wat de juiste batterijen al niet voor je doen !