zaterdag 4 mei 2013

4-5-2013 En dan is het ineens alweer 4 mei !

En dan is het ineens zaterdagmiddag 4 mei, weer een week omgevlogen en opgeleefd.
Gisterochtend weer een uitstapje naar het ziekenhuis gehad, gesprek met de dr in opleiding, gelukkig niet zo veel bijzonderheden dan vorige keer.
Ik heb nu een redelijk normaal slaappatroon, mijn eetpatroon kan ik ook weer als "normaal" beschouwen, mijn gewicht blijft "bovennormaal", maar zoals de dr al zei een beetje reserve kan in mijn geval geen kwaad, dus dit is mijn excuses, en dat van jullie ?
Voor de rest is de gesteldheid heel variabel, toch vaak een weeëg gevoel in de buik. Vanochtend weinig last nu na mijn middagdutje zeurt het wat meer, maar als dit alles is .......

Ik kijk nu naar buiten en zie 6 van onze Perry's wollebollen, wat voor ram wij dit jaar op bezoek hebben gekregen weet ik niet, maar helaas volgens mij niet het type "gaat heen en vermenigvuldigd u", ik hoop dat ze olifantendracht hebben. Anders dit jaar de spreuk "het is nu mei, helaas bij Verdaasdonk geen lammetjes in de wei", zo gauw ik verder kan tellen laat ik het jullie weten,
Prettig weekend!