donderdag 23 mei 2013

23-5-2013, Het weer past zich aan !

Ik vind het jammer voor jullie, maar het weer past zich helaas aan mij aan.
Ik hoopte door mijn chemo's heen te mogen fietsen, maar helaas na 4 kuren hebben ze ook mij eronder gekregen. Volgens mij liggen de ridders ergens midden in mijn buik op een hoopje, als ik plat op mijn rug lig heb ik er het minste last van.
Bepaalde voeding die ik normaal at, gewone volkoren boterhammen met pindakaas, ik moet er niet aan denken, zelfs chocolade ik krijg het effe niet weg,
Ik weet wel als ze nu zouden zeggen mevr Verdaasdonk het is beter om nog een 5e kuur te doen, zou ik toch netjes bedanken, en duidelijk aangeven dat mijn legertje toch eerst flink aan moet sterken.
Ik weet dat ik op deze manier de slag niet kan winnen en zeker de oorlog niet !

Ik hoop dat ik jullie eerdaags weer zomerse dagen aan mag bieden, en dat mijn riddertjes hun training weer kunnen hervatten !

Prettig weekend !