vrijdag 26 juli 2013

26-7-2013 Alweer vrijdag !

Weer een week die voorbij is gevlogen, volgende week alweer augustus dan mag ik weer een kaarsje extra uitblazen.
Vanmiddag bij de longarts geweest, de plek op mijn bekken blijkt geen uitzaaiing te zijn maar waarschijnlijk een cyste, ik voel me met opstaan, gaan zitten etc een 90 jarige. Dus nu wat extra pillen gaan slikken en over een maand terug komen, ook voor ik volgende keer naar de longarts ga eerst een foto laten maken. Dan kunnen ze zien of de tarceva zijn werk doet, en de tumoren zeker niet groeien.
De pijn in de schouder is dan waarschijnlijk toch een peesontsteking, afwachten of hij met de extra medicatie  verdwijnt anders een spuit erin.
Voor de rest gaat het wel, op zijn tijd een pilletje erin en even gaan liggen een hapje eten en een slokje drinken en de dag is weer voorbij......
Nicky houdt mij goed gezelschap, heeft nog beperkt zicht. Als het goed is gaat de zwelling vanaf nu wat afnemen en krijgt hij weer meer zicht.
Voor de rest hopen we op een niet te warm weekend zodat ik ook weer naar buiten kan.
Groetjes en prettig weekend Petra,