vrijdag 19 juli 2013

19-7-2013 Alles wordt anders !

Toch vreemd dat Nicky stopt met fietsen, toch vele jaren (toen hij net begonnen was) overal mee naar toe gereden, ook later was ik er graag bij. Vele uren met mijn boekje in mijn stoel aan het parcours doorgebracht. Het was toch wel de bedoeling om na dit seizoen te stoppen op wedstrijdniveau, liefst als Nederlands kampioen, hier toch het hele seizoen naar toe getraind om dan te pieken, we kunnen zeggen dat hij pech heeft gehad, is ook. Maar gezien de klap die hij heeft gemaakt zijn we blij dat hij het nog na kan vertellen.

Het nieuws wat ik afgelopen maandag heb gekregen is een beetje bezonken, ik ben gisteren aan mijn tarceva tabletten begonnen. Ik hoop dat deze de tumorgroei af kunnen remmen, en dat ik hier niet te veel bijwerkingen van ga krijgen.
Voor de rest gaat het wel, met deze tabletten in ieder geval de zon mijden dat kost nu ook geen moeite ik vind het buiten ook veel te benauwd, ik ben ook nooit zo bleek geweest in juli !

Nog even en de konijnen krijgen het ook moeilijk, ons gazon begint heel snel te verdrogen. Assistent-H gisteren begonnen met regenen iets te laat vrees ik........dan zullen de konijntjes in ieder geval een ander onderkomen moeten zoeken, gegadigden ?