vrijdag 5 juli 2013

5-7-2013 Vanochtend weer eens uitgereden !

Het was al weer even geleden dat ik echt uitgereden was, vanochtend even naar het wc in Etten_leur geweest, Assistent H even iets afgegeven bij de boekhouder. Even een half ontbijtje gepakt bij de hema (ik had al iets gegeten) en de andere helft thuis als lunch op. Even bij een paar winkels gekeken en boodschappen gedaan, was blij dat ik om 12 uur weer thuis was. Middagdutje gedaan en wat aan gepruld assistent H voor de afwisseling het gras gemaaid (normaal doet Nicky dit maar die is een weekje in Frankrijk), ik vond het jammer dat ik geen blikje cola-light in huis had, zodat ik dit naar assistent-H en de maaier kon rollen............
Voor de rest merk ik dat ik iedere dag weer iets sterker wordt, mijn buurman (Perry) komt de pc naast de mijne ook weer opstarten, Perry komt het weekend weer thuis doorbrengen en wandelt tussendoor weleens naar de schans om de veestapel te checken.
Dus voor de rest alles zijn gangetje.......