maandag 29 juli 2013

29-7-2013 Weer schrik voor het weer eind van de week !

Je zou bijna denken als je de temperaturen voor eind van de week ziet dat we op in de tropen zitten, 35 graden, ik hoop dat ze de dag en nacht temperatuur opgeteld hebben en vergeten zijn te delen. Met de helft zou ik nu ook heel blij zijn alles wordt wel beperkter. In ieder geval de zon mijden, mezelf wassen met iets zonder geur,zeep en water, mezelf insmeren met amandelolie tegen het uitdrogen (bijwerking van de tabletten werkt heel erg op de huid), amandelolie lijkt wel olijfolie. Kun je nagaan met al die olie da's echt bakken in de zon. En het "positieve" weer jeugdpuistjes, het zou ook fijn zijn dat het gevoel van toen ik een jaar of 16/17 was weer terug kwam.
Als ik toen wist wat ik nu weet had ik nooit met mijn 17 gaan roken, maar alles met "als", is gebeurd en voorbij.
En het positieve van de tabletten is dat het ook de eetlust flink remt, dus de extra's van rond de chemo zijn er ongeveer wel af.
IK merk zelf wel dat de maaltijd er aantrekkelijk uit moet zien en lekker ruiken want echt honger heb ik niet meer, dus ik moet mezelf er echt toe zetten om iets te eten. Dit is natuurlijk wel een uitdaging voor onze assistent-H !
Ik hoop in ieder geval dat de weersverwachting voor eind van de week weer bijgesteld wordt, en ik denk meerdere van jullie !