woensdag 10 juli 2013

10-7-2013 Stillekesaan

Hallo allen, ik zou nog even terugkomen op de pizza van pizzabakker P, de gehele familie heeft afgelopen maandag met smaak zitten eten, de complimenten aan zwager P.
Maandagavond nog een klein rondje met de e- fiets gereden, eindelijk zelf eens langs de schans gefietst om Perry's lammetjes te bewonderen, de eerste zijn echt al bijna groot. Ook nog even op het bankje midden  tussen de weitjes gezeten, ook weer verschillende bewoners en ouders gezien, toch een goed gevoel dat het allemaal wel doorgaat en al die ik gezien heb toch lekker in hun vel zitten en ieder op hun eigen manier geniet van heel het "buitengebeuren".
Dinsdagochtend even met assistent-H naar de markt in Baarle gereden, een paar boodschappen daar gedaan, een broodje gegeten en natuurlijk bij Den Italjaan een lekker ijsje gegeten, thuis aangekomen gelijk mijn bed in en een lekker dutje gedaan.
Vanochtend wasdag gehouden, nu merk ik pas hoe vermoeiend het is om haren te wassen, maar goed dat dat niet iedere dag hoeft (dan had ik het waarschijnlijk al laten knippen). Vanochtend weer eens zelf met de auto uitgereden even op de thee, voor de rest houdt ik maar een beetje rustdag.
Voor de rest alles zijn gangetje Nicky heeft zijn examen in Amsterdam gemist, de trein hield er bij Lage Zwaluwe ineens mee op, was ook de trein naar Schiphol. Wel K als je na ruim 2 uur weer in Breda aankomt, is je vliegtuig dus ook al vertrokken.......