zondag 21 juli 2013

21-7-2013 Eindelijk ziet assistent-H zijn grote groene liefde weer !

Het is rustig in huis, alleen de ziekenboeg is nog intact. De rest Henk, Perry Joyce en Junior zijn naar Kapellen, waar al bijna een week Henk's groene Kia een hele woonwijk opfleurt (Nicky was met ploegleider naar Luik gereden), Dus als het goed is komen de boys over Achtmaal terug.
Perry met een big smile mee, hij had gehoord dat in Achtmaal op de Buische hei, heide-koetjes lopen, ik hoop voor Henk dat hij ze kan vinden!
Ik vrees anders voor een gezellige zondag,
Wat was het gisteren toch lekker, in de ochtend even met assistent-H en Perry naar de stad geweest, ontbeten bij de Hema, ook Perry vind dit geweldig. Nog wat kleine boodschapjes gedaan en toen voldaan naar huis. Ik vind het nu al hartstikke benauwd, en met die zon verplicht binnenblijven, ik zal de uitzendingen van de tour gaan missen de komende weken. Als ik de temperaturen voor komende week mag geloven wordt het geen weer voor een blanke en zul je mij ook minimaal tegen kunnen komen,