dinsdag 23 juli 2013

23-7-2013 De omleidingsroute !

Het is hier druk in ons straatje, vooral vanochtend. Dus we pakken toch een beetje 8 mee, wel vreemd om hier niet actiever aan deel te nemen, het is voor mij net een graad of 10 te warm en de zon kan ik bij mijn pillen helemaal niet hebben.
Ook de nacht zal aan mij voorbij gaan, is ook jammer, is net bloemencorso maandag in Zundert ook zo'n happening die je eigenlijk niet kan en mag missen.
Misschien als het vanavond flink afgekoeld dat ik even bij de elite ga kijken, is toch anders als je eigenste er niet bijzit.
Ik hoop dat onze "chaamsche coureurs" de eer hoog kunnen houden, vanaf deze kant succes allemaal !
(Natuurlijk ook voor de andere "bekenden" van ons ).
Voor degene die de nacht ingaan, niet zat en doe geen dingen die ik ook niet zou doen !