maandag 8 juli 2013

8-7-2013 Nu weer afwachten !

Vanmiddag weer door de scan geweest, nu weekje wachten voor hoe het ervoor staat. Ben zelf wel benieuwd hoe de longontsteking te zien zal zijn op de scan, nog een weekje geduld. Volgende week maandag zal ik meer weten, ik merk zelf wel dat de longontsteking mij toch veel krachten gekost heeft, het wordt voor mij steeds makkelijker om bepaalde dingen uit handen te geven, ik hoop dat ik deze dingen toekomstgericht zelf weer op zal kunnen pakken.
Nicky is gisteravond ook weer veilig thuisgekomen van zijn trainingsweek en heeft morgen nog een toets, Joyce is weer gewoon stagelopen bij de Rabo, en Perry is vandaag bij Stijn aan het werk.
Assistent- H is zijn hooi aan het schudden, hij houdt wel van afwisselend werk, eind van de week worden de tunnels en de kas weer leeggedraaid, zo'n kort seizoen hebben wij nog nooit gehad. Nu maar kijken of mijn gezondheid het toelaat om nog een beetje van de wereld te gaan zien, telt voor allen stel iets niet te lang uit, de situatie kan ineens helemaal anders zijn. Toch maar genieten van iedere dag die komt, alhoewel het voor mij ineens weer ietsiepietsie te warm is, goed smeren en ik voel dat er minder zuurstof in de lucht zit, dus op zijn tijd even naar binnen.
Assistent-H en ikzelf hoeven deze avond niet de warme maaltijd te verzorgen, ik ben benieuwd wat pizzabakker P ons rond 17.30 gaat serveren, ik laat het jullie wel weten !
Voor de rest goed smeren en doe geen dingen die ik ook niet zou doen !