maandag 8 april 2013

8-4-2013 Gisteren ieder zijn ding!

Joyce had gisteren met haar vriendinnen de Alpe d'HuZes wandeltocht in Chaam, ik hoor er niets dan lof over, dus missie geslaagd.
Perry had gisteren lammetjesdagen bij Stijn, dus met Henk en nog div bewoners (en ouders) v/d Schans naar Oirschot, Perry mocht blijven logeren, ook de dag van zijn leven.
Nicky reed zijn 2e koers, zat 4 rondes voor het eind lekker te eten en op zijn tellertje te kijken, en het gat was heel groot..... even te dagdromen en weg..... komt nog wel goed, denk ik.....
En ik, ik heb heel de middag in mijn tuinstoel, mijn gezicht en mijn handen met fact 50 ingesmeerd in het zonnetje gezeten, helaas niet geslapen.
De chemo- riddertjes met zon en lekker eten aangesterkt.
Afgelopen nacht redelijk geslapen, nog niet door, maar wel wat minder wakker gelegen dan voorheen,
Als het zo door gaat verteer ik ronde 2 redelijk, wat een beetje zon al niet kan doen.........helaas zie ik haar nu niet......