donderdag 4 april 2013

4-4-2013 Back home !

Zo mijn ridders zijn weer aangesterkt, het gaat nu redelijk net een dutje gedaan ong van 10 tot 11.30 dadelijk weer een klein dutje doen. Vannacht weer bijna niet geslapen, vanavond mijn allernieuwste slaappil maar proberen, moet nog in huis gehaald worden.

Ik had er schrik voor om met meerdere op een kamer te liggen, maar wat hebben we gelachen.
Twee van mijn slapies hebben een driedaagse kuur met bestraling erbij, die worden later op de ochtend met de ambulance opgehaald om een paar 100 meter een bestraling te ondergaan. Mijn buurman een hele aardige oudere man met humor, en een heel slecht vooruitzicht hoopt over 3 weken ook weer op onze afspraak te zijn.

De afspraak is een van de kamergenoten wil de 24ste Sarah meebrengen, daar zij de 22ste jarig is.
De andere meneer ik zei vanochtend al ik zet jou in mijn blog als slimme Turk lag gisteravond met koptelefoon voetbal te kijken en was voor de sterkste dus iedere keer bij een actie van real juichde hij dus dan keken ik en mijn buurman, even naar de herhalingen. Deze meneer is de 27ste april jarig.
En dan komen wij de 29ste is het 25 jaar geleden dat wij in Zundert voor meneer pastoor stonden, dus ik zei al we gaan maar een feestje bouwen, waarop mijn 67 jarige buurman zei zet het maar op facebook, gaat wel ver een project X in Breda.
Maar wij zijn eens na gaan denken wij van de 5e etage uitzicht op de hoofingang, grote parking, daarachter de oude niet meer gebruikte voetbalvelden, als jullie daar dan een feestje gaan vieren met vuurwerk en ME, bouwen wij hier binnen een feesje en zijn jullie toch allemaal op ons feestje geweest.

Maar het is voor ons allen afwachten of we op ons eigen feestje kunnen komen, ik hoor zelf de 22ste of mijn kuren aanslaan en of ik dan de 24ste aanwezig ben, en mijn kamergenoten hebben zeker geen betere vooruitzichten dus ik hoop echt dat wij over 3 weken weer compleet zijn, zoals de avondverpleegster al zei, waren wij met stip de gezelligste kamer en dan moet je niet gaan wisselen!

Groetjes Petra en de chemo-ridders,