dinsdag 16 april 2013

16-4-2013 Vandaag beetje rustdag !

Vandaag rustig aan gedaan, waarschijnlijk gisteren net iets te fanatiek geweest en heel slecht geslapen.
Gistermiddag voor het eerst sinds ongeveer 31/2 maand weer op mijn stalen ros gezeten, even bij het Ossegoor gaan kijken. Was wel zwaar door het zand fietsen, maar om door het bos te fietsen was weer de moeite waard, gelukkig liggen er in de Chaamsche bossen ook heel veel mooie fietspaden.
Toch ieder voorjaar weer schitterend als de natuur weer gaat ontwaken de bomen en struiken die weer volop in knop schieten, en voor we er erg in hebben weer een frisgroen blaadje hebben, de vogeltjes die een nestje gaan bouwen en natuurlijk Willy Woerd die snaterend over het Ossegoor zwemt om indruk te maken op de wijfjes.
Ik denk na het avondeten, ik zal nog eens bij de bieb gaan kijken of ze nog wat boeken voor mij te leen hebben. Maar ik was mijn biebkaart al maanden kwijt, lag hij dus al maanden op een stapel met gevonden kaarten, dus als je hem kwijt bent veel kans dat hij bij de bieb op je ligt te wachten.
Ik denk ik kan wel zonder slaappil gaan slapen, ik had al 2 nachten een uur of 7 aan een stuk geslapen.
Dus zonder slaappil, echt niet ieder uur weer voorbij zien komen op de wekker.
Dus heel de dag weer brak, en vanavond weer lekker een slaappil (ben blij dat ze nu toch iets doen).
Groetjes,