donderdag 25 april 2013

25-4-2013 Waar waren jullie ?

Zo ik ben weer thuis, net snel een schoonheidsslaapje gedaan. Ik kwam gisteren weer met goede moed aan op mijn "vaste kamer", 2 nieuwe heren en Sara, en mijn bedje stond ook al klaar. Mezelf geinstaleerd, infuus gezet ook bij Sara, maar helaas haar bloedwaardes waren niet goed, zei werd naar huis gestuurd.
Dus s'middags kreeg ik een nieuwe buurman de slimme Turk, dus toch noch een goede bekende.
Wij s'middags al buiten kijken, voor de voorbereidingen aan project X, maar helaas ik heb niemand van jullie gezien. Ook toen ik vanochtend om 4.45 eenzaam zat te ontbijten, geen vuurwerk en geen leven in de brouwerij.
Ik ben vannacht veel naar de wc gewandeld maar heb tussendoor toch redelijk geslapen. Ik heb nu van het oppeppende medicijn maar een halve dosering meegekregen en een paar dagen minder, deze zijn tegen de misselijkheid, hopelijk ben ik niet te misselijk, en ga ik nu wel gelijk een goede nachtrust krijgen.
Het is nu bijna lunch, ik heb al (weer) honger, natuurlijk logisch met een aangevuld bataljon,
Ik vanmorgen nog zeggen ik ga lekker in de zon liggen, de zuster zei al niet te lang en goed smeren, maar het probleem lost zichzelf al op, Waar is de zon ?