zaterdag 13 april 2013

14-4-2012 Zondag 7 uur deel 1 +2

Maar 1 keer tussendoor wakker geworden, gelijk doorgeslapen tot 6.30 knap hé.
-Zou dit komen omdat ik gisteren  bij den Italjaan in Baarle mijn eerste Italjaans ijsje weer genuttigd heb ?
- De kapitein der chemo-ridders een staakt het vuren heeft afgekondigd ?
-Er gedacht is we laten dat meisje maar doorslapen, dan kan ze de zon op zien komen ? (ik zit al bijna klaar) -Dus bij deze, ga ik even mijn ridders aansterken met mijn eerste ontbijtje van vandaag ( ik hoop ook dat dit patroon blijft)
-Stillekes aan doen, voor de rest is iedereen in Huize Verdaasdonk nog in diepe rust.

Ik zou graag vanavond een heel zonnig positief deel 2 van de dag met jullie delen, de zon, misschien een barbeque,, in ieder geval al de leuke dingen die ik vandaag in de zon hoop te gaan doen. (anders kunnen we binnen nog naar de Amstel-Gold race kijken)

Dus ne fijne zondag en tot vanavond enne uitkijke allemaal !

Deel 2

Ik heb een klein dutje in de zon gedaan, visite gehad en lekker buiten gezeten.
Jammer dat het zo waaide, maar voor de was, was het ideaal.
In plaats van de barbeque, heeft onze chef-kok de werkzaamheden uitbesteed aan de plaatselijke snack-bar,


Groetjes,