zaterdag 20 april 2013

20-4-2013 Toch even in de zon !

Vanmiddag toch even in de zon gezeten, jammer van de wind, het viel hier voor het keukenraam gelukkig wel mee.
Het andere positieve is dat er toch nog bijna dagelijks leuke grappige en opbeurende wenskaarten binnenkomen, en ook dat er altijd verse bloemen bij ons binnen staan. Natuurlijk de verse aardbeien , tomaten, snoepgoed  en dergelijke niet te vergeten, hiervoor allen nogmaals bedankt.
Maar helaas met de positieve attenties  komen ook de negatieve berichten binnen, en hier wordt ik toch even stil van.
Diegene die ons een beetje kennen weten wat ik bedoel, want hoe lang wil en kun je blijven vechten ?

Ik ben zelf heel benieuwd wat ik a.s maandag te horen ga krijgen, het blijft toch vreemd dat iemand mijn foto's al bekeken heeft, weet hoe het er met mij voor staat en ikzelf dit pas maandag laat in de middag te horen krijg,
Ik hoop maandagavond een "positief" bericht te mogen posten op mijn blog,
Groetjes en prettig weekend !