vrijdag 12 april 2013

12-4-2013 Gratis ontbijtje !

Voor dat ik vanochtend om 10 uur op mijn controleafspraak in het ziekenhuis was, had ik al 3 maal ontbeten, (de 2 boterhammen gisteravond om 22.30 niet meegerekend) .
Vannacht rond 2.30 mijn schaaltje pap, om 5.45 mijn 3 boterhammen met pindakaas samen met de krant (gelezen), nog een hazeslaapje gedaan en toen om 8.15 mijn "echte ontbijt" 2 boterhammen pindakaas.
Volgens de dokter was dit eetgedrag wel heel extreem, ze zou dit aan hogerhand voorleggen, en als het goed is iets minder medicatie rond de volgende kuur, ZODAT IK NORMAAL KAN SLAPEN.
Dus jullie snappen wel toen we rond 10.30 buiten stapten, heel de cavalerie en de infanterie weer een hongeraanval hadden, we maar even langs de makro gereden voor ons "gratis ontbijtje", dit nam de ergste trek weer weg. Toch vind ik (en Henk) tot op heden het hema ontbijtje het lekkerst !

Zoals jullie weten heb ik heel de vorige week zondagmiddag in het zonnetje gezeten met mijn factor 50, ik gun jullie allemaal een mooi en zonnig factor 50 weekend !