vrijdag 8 maart 2013

vrijdag 8 maart 2013

Hallo,
In plaats van de mail dacht ik, ik maak maar een blog aan. Goede vrienden van ons hebben dit ook, op deze manier volg ik het wel en wee en kijk zelf zeer regelmatig of er een verslag op staat.
Zoals jullie weten begint het volgende week echt, maandag een gesprek met de verpleegkundige dan hoor ik ook of ik chemo in tablet of in infuusvorm toegediend ga krijgen. Ik denk zelf woensdag te beginnen
Ik vind het zelf wel heel spannend ik weet ook echt niet wat me te wachten staat, het voelt of ik een hoofdrol heb bemachtigd in een drama, waar ik geen auditie voor gedaan heb, het verhaal nog niet af is met een open einde. Dus laat maar komen!
Vanmiddag nog even warm aangekleed buiten in de zon nog wat weggedoezeld, of ik nu gezond of ziek ben, die eerste voorjaarszon is echt onbetaalbaar.