donderdag 14 maart 2013

14-03-2013 the day after,

We zijn er weer, achteraf is het meegevallen ik voel me wel wat misselijk en zwakjes, en ik merk al wel dat de lucht van eieren met spek voor mij echt teveel is, zodoende zit ik hier en eet zodadelijk.
Henk heeft mij vanochtend half 9 opgehaald thuisgekomen bakje thee en onder de wol, afgelopen dag/nacht om het uur,anderhalf uur een toiletwandelingtje gemaakt.
Het gevecht om de toiletpot heb ik gelukkig niet hoeven voeren ik was gisteren de enige chemo, mijn slapie ging op de po, hadden ze dus van bovenuit goed voor mij geregeld.
Ik naar huis slapie naar andere kamer, vandaag wel volle bak 4 chemo's, voor mijzelf vond ik het wel fijn, lekker rustig, maar misschien vind ik het de volgende keer wel fijn om te praten met anderen waar de chemoridders ook hun slag aan het slaan zijn,
Ik wacht maar af allen die aan mij gedacht hebben bedankt het heeft me er doorheen geholpen.
Ik ga nu kijken of ik een boterhammetje en een eierkoekje weg kan werken,
Gr Petra en de chemoridders,