zaterdag 23 maart 2013

23-3-2013 De dipperiode,

Zo noemen ze periode tussen de 10e en 15e dag na de chemo, dit zijn de dagen dat er een duidelijke vermindering van mijn witte bloedlichaampjes is. Dit zijn ook de dagen dat ik extra zuinig op mezelf moet zijn, gelegenheden waar veel mensen komen wielerwedstrijden, winkels etc beter kan mijden.
Ook deze dagen heb ik alle hulp van boven als ik nu buiten kijk is het voor mij, en voor velen met mij
niet uitnodigend om 'een frisse neus" te gaan halen, als ik de ramen en deuren dichthoud de infecties hopelijjk langs ons huis wegwaaien.

Slaapgewoonten
Zoals jullie weten slaap ik al enkele nachten in ons nieuwe bed, het ligt hartstikke goed maar.........
Ik blijf wakker worden om de ong 2 uur, dus afgelopen woensdag werden er ook slaaptabletten voorgeschreven.
Ik woensdagavond klaarliggen en dacht kom maar op.......zelfde resultaat als van te voren, iedere 2 uur wakker.
Donderdagavond,,                          ..                                                   ,,                                                ,,
,,
Vrijdagochtend ik denk, ik bel maar even, flinke uitspraak: dosis verdubbelen
Jullie geloven het niet iedere 3 1/2 a 4 uur wakker,
Zou ik er vanavond 2 of 3 pakken?
Wat 1 "andere nacht" niet kan doen, zou dit ook met de dipperiode te maken hebben?

Had ik dit snel hartnekkig oppakkende patroon vroeger maar gehad toen ik nog naar school ging, was ik nu ondertussen een  afgestudeerd prof geweest!

Geen opmerkingen: