dinsdag 26 maart 2013

26-3-2013 Slaapritme !

Ik krijg het niet te pakken, een gewoon normaal slaappatroon wat ik altijd heb gehad en waar ik heel tevreden over was.
Gisteravond ik denk ik slik maar niks en om de 2 uur wakker !
 Het kan ook zijn dat mijn ridders dag en nacht doorvechten, gistermiddag werd ik wel even stil, ik kreeg het berichtje van een goede vriend van ons, dat zijn ridders aan het verzwakken zijn, je wil helpen maar je staat machteloos,

Mijn eetpatroon,
Ik heb weer een zeer gezond eetpatroon chocolade, dropjes, snoepjes en natuurlijk ook de gezonde verantwoorde boterhammen, warme maaltijden etc.
Ook zit ik nu in de fase dat ik de etenslucht weer kan verdragen dus kan ikzelf weer koken, wat ik ook weer graag doe, daar er toch al veel dingen zijn die ik van mijn - ik zelf doen lijst geschrapt heb-
Nu is het al zover gekomen dat onze interim chef-kok (H) mij adviezen en tips geeft, na een dikke week kokerellen, sta je dan met bijna 35 jaar praktijkervaring!


PS Ik had het in eerdere berichten over tabletten in plaats van chemo, staat vandaag een heel artikel over in BN de Stem, pagina 38,  gezond en vitaal, Genschakelaar belangrijk bij bestrijden kanker,