dinsdag 12 maart 2013

12-3-2013 morgen

Nu begint het echt dichtbij te komen, ik mag morgen om 10 uur binnen zijn, tenzij er nog bericht komt dat het de tabletvorm kan zijn, hier heb ik 3 kansen op(gen-overeenkomsten), 1 was negatief, de andere 2 is afwachten kan vandaag of morgen maar ook over 3 weken, we wachten er maar niet op.
Gisterenmiddag de intake gehad, ik dacht dit wordt ongeveer hetzelfde als met ons pa (een jaar of 8-9 geleden), ik reed dan mee een uur of 2  aan het infuus, infuus eruit en snel terug naar Zundert.
Dit wordt een logeerpartijtje (tot de volgende ochtend 9 uur), volgens de zuster geen slaapfeesje, daar we allen met een liter of 7/8 nagespoeld worden, en hoop ik niet dat we met zijn 4en om een toilet moeten vechten, de snelheid is er bij mij helaas een beetje uit! Eerst leek het nog of ik over iemand anders praatte, maar als morgen dat infuus in mijn arm geprikt wordt ben ik het echt zelf, ben ik weer een heel klein meisje dat zich het liefst onzichtbaar zou maken, groetjes en tot na de chemo,