dinsdag 19 maart 2013

19-3-2013 Na bijna 25 jaar bedankt!

Het is zover, hij wordt nu momenteel afgebroken, 4 maal meeverhuisd van Zundert 1988, naar ons stalletje 1990, naar de schuur 1990 en toen het huis 1999.
Als je terugkijkt van de bijna 25 jaar ong 8 jaar hierop doorgebracht, de ombouw kan een verhaal vertellen, de bevallingen de kraamtijden en alle ups en downs die je in een mensenleven kunnen overkomen. Het was dus met stip het meest en langstgebruikte meubelstuk uit de collectie van 1988, maar echt weg gaat hij nog niet, in de schuur is nog een plaatsje gereserveerd, we kunnen altijd nog gaan kijken of proefliggen, ik hoop dat ons nieuwe model wat vanmiddag geleverd wordt ons net zoveel vreugde zal brengen,

P.s Ik voel me iets beter dan de laatste dagen, het eten smaakt me redelijk goed met dank aan onze nieuwe chefkok (H), als ik maar niet zelf in de etenslucht hoef te verkeren, wat dat betrefd wordt je hier ook 25 jaar terug in de tijd geworpen" het zwangerschapsgevoel",

Morgenochtend mag ik op controle in het ziekenhuis, toch wel spannend!