zondag 10 maart 2013

10 maart 2013 Waar is de zon?

Jammer dat de zon na een paar dagen weer verstek heeft laten gaan, wel fijn dat het droog is.
Gisteren was het dan zover ik heb altijd geroepen geen tv op onze slaapkamer alleen als ik ziek,zwak of bedliggerig ben. Ik voldoe al aan 2 van de door mij gestelde eisen, dus gisteren man en zoonlief aan de slag. Het hangt, een echte tv kijker ben ik niet, maar het heeft wel iets als meneer Axl Rose (voor die mij een beetje kent van Guns&roses) zijn kunstjes doet. En ik een keer 95% heer en meester afstandsbediening ben, het is duidelijk te merken dat de mannen vroeger de jagers waren, Henk zit meestal met het geweer (de afstandsbediening) in de aanslag en zo gauw het arme konijntje (de reclameboodschap) komt wordt er gericht geschoten (gezapt) en is het voor mij niet meer te volgen.
Ook fijn dat jullie allemaal zo met ons meeleven de kaarten, bloemen en alle andere reacties en attenties laten ons weten dat wij dit gevecht niet alleen aan gaan, bedankt tot zover!
Ik houdt jullie verder op de hoogte want nu gaat het echt beginnen,
Petra xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten