zondag 1 september 2013

1-9-2013 Eindelijk mugloos !

Zo we zijn weer een paar dagen verder, Nicky heeft ondertussen zijn toets in Amsterdam gehaald, is gisteren als mechaniecker met zijn wielerploeg mee geweest. De koers in het algemeen lag hem niet zo dus hij vond het niet erg dat hij niet op de fiets zat.
Vrijdagavond nog lekker met de fam gaan wokken in Baarle, doen we al jaren rond mijn verjaardag. Alleen waar je normaal niet bij stilstaat het geluid van een grote ruimte met mensen, is toch vermoeiend aan de oren.
Gisteren ook rustig aan gedaan, ik merk wel als ik een dag een uitstapje doe. Dan moet ik de andere dag een beetje mijn gemak houden, ik had gedacht vanmiddag via Omroep Brabant naar de corso op tv te kunnen kijken, helaas....
Perry zit nu aan de pc naast mij te slapen, maar goed dat wij burostoelen met leuningen hebben.
Joyce is even naar Baarle een ijsje eten en een paar boodschapjes doen, Nicky een rondje fietsen, en Henk heeft de afstandsbediening in zijn handen.